بین مطالب وب سایت جستجو کنید

دادا دانلود


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
erfan
16:38
جمعه 25 بهمن 1392

اگر از دید یک نقاش و هنرمند به یک عکس زیبا که توسط یک دوربین گرفته شده نگاه کنید ، می توانید گاهی تابلوی نقاشی زیبایی را که از همین عکس برگرفته شده است تجسم کنید و تصمیم به کشیدن آن بگیرید. اما اگر تخصص و توانایی چندانی در زمینه نقاشی و طراحی ندارید می توانید از نرم افزاری مانند ArtRage Studio استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار میتوانید از عکس های دیجیتال خود طرح اولیه سیاه قلم تهیه نمایید و توسط همین نرم افزار آن را به یک نقاشی رنگی بسیار زیبا تبدیل نمایید. برای انجام اینکار به اندازه ی کافی ابزار در اختیار شما قرار داده شده است تا بدون احساس کمبود بتوانید از خلاقیت و سلیقه ی خود استفاده کنید و حاصل کار خود را آنگونه که دوست دارید آماده کنید. آخرین ورژن این نرم افزار را هم اکنون می توانید از سا

تعداد بازدید از این مطلب: 143
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,
erfan
16:32
جمعه 25 بهمن 1392

WYSIWYG Web Builder

WYSIWYG Web Builder 9.3.0 نام نرم افزاری می باشد که توسط شرکت Pablo Software طراحی شده است و به وسیله آن قادر خواهید بود به راحتی و بدون نیاز به داشتن دانش در زمینه برنامه نویسی وب سایتی مطابق با سلیقه خود و موضوع کاری خود طراحی کنید. در این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا از قالب های آماده موجود در کتابخانه نرم افزار که هریک برای موضوعات مختلف کاری سازگاری دارند استفاده کرده، وب سایت مورد نظر خود را طراحی کنند. این نرم افزار دارای بیش از 100 قالب آماده برای طراحی وب سایت می باشد.

تعداد بازدید از این مطلب: 154
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,
erfan
16:31
جمعه 25 بهمن 1392

Salfeld Child Control 2014 14.604 امروزه با وجود افزايش نفوذ اينترنت در ميان جامعه و گسترش سطح دسترسي ها بسياري از والدين هميشه نگران اين نكته هستند كه بتوانند فرزندان خود را به طور كامل مديريت كنند. نه تنها اينترنت بلكه خود سيستم هاي رايانه اي هم مي توانند گاهي به جاي مفيد بودن نتيجه عكس داشته باشند و گاهي هم مضر شوند. اينجاست كه اكثر خانواده ها بر اين عقيده هستند كه اگر بتوان فرزندان را به شكل هاي مختلف مديريت نمود مي توان جلوي منحرف شدن آن ها را هم گرفت ؛ ابزارهاي مختلفي وجود دارند كه هريك بسته به نياز قابليت هاي مختلف را ارائه مي دهند. براي نمونه نرم افزاري به نام Salfeld Child Control قادر است تا فرزندان را از دسترسي به قسمت هاي مختلف در اينترنت و همچنين يك سيستم رايانه اي باز دارد.

soft98

 

تعداد بازدید از این مطلب: 122
موضوعات مرتبط: برنامه های متفزقه , ,

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد


به بهترین سایت دانلود برنامه و بازی (دادا دانلود) خوش آمدید.
تمام حقوق اين وب سايت متعلق به dada download مي باشد | طراحی قالب : تم ديزاينر